رویدادها آرشیو خبر ها
تمرین چهارشنبه یوونتوس

تمرین چهارشنبه یوونتوس

تمرین امروز یوونتوس در حالی انجام شد که کارلوس توز مهاجم گلزن یووه با ورود به وینوو به شدت مورد توجه و حمایت هواداران یووه قرار گرفت و به محض ورود توز تشویق های او به همراه نشان دادن پرچم آرژانتین آغاز شد .

تمرین بانوی پیر امروز به همراه ملی پوشان ایتالیایی یووه و کومن و موراتا آغاز شد و با توجه به نوع تمرین و دستورات آلگری پیش بینی می شود که باز هم زوج توز - یورنته برابر ساسولو در خط حمله قرار گیرند . 

بازیکنان یوونتوس امروز در وینوو در حالی به تمرینات خود زیر نظر آلگری ادامه دادند که بازیکنانی مانند پوگبا ، اورا ، ویدال ، لختشتاینر و پریرا از فردا به تمرین اضافه خواهند شد . البته استفان لختشتاینر بازیکنی است که امروز هم در کمپ وینوو حاضر بود اما با اجازه کادر فنی یک روز بیشتر استراحت می کند و فردا در تمرینات شرکت خواهد کرد .

بازیکنانی مانند بونوچی ، کیلینی ، مارکیزیو ، پیرلو ، توز ، یورنته و په په امروز بیشتر بر روی کارهای بدنی تمرکز کردند و در قسمتی از وینوو وزنه زدند .

همچنین یک بازی 25 دقیقه ای و دوستانه بین برخی از بازیکنان یووه با تیم پریماورا انجام شد که طی آن تیم پریماورا با نتیجه 2-3 برنده شد . جووینکو و موراتا گلزنان تیم اصلی یووه بودند .

مانند روزهای قبل پیش بینی می شود که در غیاب بارتزالی و کاسرس دفاع سه نفره یووه را در بازی با ساسولو اوگبونا ، بونوچی و کیلینی تشکیل دهند و با وجود آمادگی نسبی لوکا مارونه ، این بازیکن در بازی آینده یووه نیمکت نشین باشد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: